Tema: Re: GSM/Omnio tarifai patarkite
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-01-06 12:52:46
Žinau vieną žmogų kuris gavo 6000 lt/mėn bet vistiek vogė ir jį pagavo su
0,80 lt vertės sodos pakeliu. Taip, kad "normaliai" suprantamas labai
individualiai.
Galiu duoti ranką nukirsti, kad tas kuris eina pas šefą prašyti persivesti
savo abonentą į įmonės ir taip sutaupyti iki 50 lt/mėn, "normaliai" nebus:
jo atlyginimas plius 50 lt :)