Tema: Re: GSM/Omnio tarifai patarkite
Autorius: Caponi
Data: 2011-01-04 21:37:42
O man nepavyko. As Omnio klientas beveik nuo pat ju atsiradimo rinkoje, ir
va pries beveik pusmeti sugalvojau visai seimynai atnaujint telefonus
pratesiant sutartis (4 abonentai). Taip priesokiais per kelis menesius
bandymai sneketis su keliu salonu konsultantais atnese 0 rezultatu, mailais
irgi nelabai kas pavyko susideret, tiesa kai paskutiniam laiske parasiau,
kad gaila, bet teks issiskirt, po keliolikos minuciu sulaukiau skambucio
:-). Visgi apart gudraus zongliravimo skaiciais nieko gero nesulaukiau ir
teko permigruot i Bite. Kol kas ispudziai tik teigiami - pokalbiu ikainiai
tenkina (pvz., 700 minuciu uz 29 Lt), rysys nei kiek ne prastesnis uz Omnio,
telefonus gavau kokius norejau ir uz labai geras kainas. Zodziu, nors as
gyvenime ir labai megstu pastovuma, bet kartais radikalus pasikeitimai yra
tik i gera :-)
Tarp kitko susidare ispudis, kad Omniui pavieniai klientai realiai px, o ir
tie patys kuo durnesni ir maziau skaicius pazistantys - tuo geriau, o ju
konsultantai daznai labai neblogai apmokyti kaip skaiciais zaist, bet
principe del tokiu dalyku dabar man Omnis akyse iskyla kaip viena
nesaziningiausiu bendroviu su kuria tikrai nesinori jokiu reikalu turet...
Vat taip va ir baigiasi kartais keliolikos metu draugystes... :-)

Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi

P.S. vienas is patikusiu momentu is Omnio politikos perliuku - skambutis i
ju aptarnavimo centra trumpuoju numeriu kaip Omnio klientui kainuoja 0.99
Lt, jei skambinciau jiem, pvz., is Bites, kur ikainis 4 ct/min, uz lita
galeciau pliurpt cielas 25 minutes arba kitaip tariant, kadangi daugumai
klausimu issprest pilnai pakanka 5 minuciu, tai pokalbis kainuotu minimum 5
kart maziau - faina, ane? :-)