Tema: Re: GSM/Omnio tarifai patarkite
Autorius: yoyo
Data: 2011-01-05 09:01:22
1. Direktorius neturi nei nei sniego kasti nei operatorių pasiūlymų
analizuoti. Tam jis paskiria darbuotoją, kad padarytų pasiūlymų analizę ir
jam beliktų priimti sprendimą.
2. Žmogau, man tas pats kieno paslauga naudosies: Omnio, Bitės ar radijo
ryšiu, bet kvailai skamba bobiški emocingi argumentai "Omnis turi TOKIO ko
neturi pvz T2" arba "2x pigiau/brangiau" ir pan. Pradiniai klausimai šioje
temoje buvo labai konkretūs apie kainą, beje, ne prašymas pasidalinti savo
psichologinėmis problemomis.