Tema: Re: GSM/Omnio tarifai patarkite
Autorius: Ostapas
Data: 2011-01-04 07:32:25
?
ne, nu detalizuok gal, a?
neseniai apturėjau vieną pokalbį "Su žmona išėjom į Tele2 - sąskaitos sumažėjo dvigubai". Pasirodo, jis sėdėjo Omny, ji - Bitėj ir abiejų planai bbzn kokio senumo. Bet kaltas liko Omnis su Bite.
A jei triochinsi apie Asmeninį, tai pažiūrėk ką dabar siūlo visi - tas pats šūdas, tik į gražesnį popierėlį suvyniotas. nu gal dar yra galimybė pasirinkti mažiau šūdais aptepliotą variantą iš visų šūdinų. Kažkaip priminė eilinį Tele2 vadybinYko skambutį:
- Tai už minutę mokat 15ct? OMFG, galim pasiūlyt jum po 3ct/min, čia už niekingus 50lt gausit dachuja tūkstančių minučių žinučių megabaitų terabaitų ir dar nučiulpsim.
- Tai kad aš per mėnesį 15 minučių prakalbu (telefonas naudojamas labiau dėl žadintuvo) - paskutinė sąskaita 5,70lt buvo, esamesai iš vis nemokami o duomenų per 10 metų gal 3MB išnaudojau...
- Nu bet tai minutė bus pigi...
- Ne, nu tai nx man reikia ko nenaudoju?
- Durnas tu, nieko nesupranti. čia toooks pasiūlymas gi...

Daug prirašiau, bet reziume - visur tas pats šūdas. Reik žiūrėt tik pagal savo poreikius ir nepist kitiem proto.