Tema: Re: GSM/Omnio tarifai patarkite
Autorius: Dm
Data: 2011-01-06 10:01:42
todel ir sakau reikia sneketis, standartine sutarti turi tik fiziniai
asmenis salonuose, dideles imones pasiraso sutartas sutartys,. kur aptarti
visokie niuansai, isejima atejima, saskaitas etc etc. Bite tarkim turi
galimybe israshyneti saskaita tiesiai darbuotojui be musu dalyvavimo. Bet
darbuotojas busu po musu sparnu ir gaus musu tarifus. ir dar kruva visokiu
mazu smulkmenu kurie neskelbiami internete.

eilini karta pasibedavot newsuose ir kazka suvartyt su sh daug proto nereik,
o va prisest susizinot, issiaiskint, galbut as ne viska zinau, gal ne visai
iki galo isigilines. kur jau ten

Tuo labiau to administravimo bitei kad ir praktiskai jokio. pas mane 160
kortu

net jei ir prasyma koki bitei parasyt, yra jau shablonai, pakeiti pavarde,
darai print/scan ir issiunti emailu bendruoju bites pastu, psio. bet
didzioji dauguma dalyku sutvarkomos tiesiog emailu per vadybininka. visas
prekes atveza tiesiiai I ofisa, naujas sutartys tarkim irgi.

jei jau turi laika pasedet keliose konfuose ir padalyvaut diskusijose tai
gal nereikia aiskint kiek visi uzgruzinti darbu :)
pas mane kai yra darbo as newsuose nesedziu
:)

"Terpentinas"  wrote in message news:ig3s0t$h56$1@trimpas.omnitel.net...

O todėl, kad pvz pas mus tokiais niekais nėra kam užsiimti, tiesiog nėra
laisvų etatų tie kurie laisvi užkrauti iki ausų įvairių ataskaitų narkotikų
dep., pakuotės mokesčio, akcizų skyr. sodros, statistikos, mokesčių
ataskaitoms pildyti ir tvarkyti.
Be to įmonės balanse naudoti privatų numerį šiaip yra nelegalu, nebent
netrauksi jo į išlaidas, bet tai dar didesnis galvos skausmas.
Na gal yra įmonių kurioms reikia sumažinti kaškiek pelną ir turi laisvų
etatų kas gali užssiimti tokiais dalykais. Jei pvz koks vadybininkas dirbs
su privačiu numeriu ir išeis iš įmonės pas konkurentųš išsives visus
klientus. Normalus vadovas niekada tokiu atveju numerio neatiduos.