Tema: Re: GSM/Omnio tarifai patarkite
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-01-04 11:00:52
Manau nereikėtų lyginti televizoriaus su paslauga tai pirma, antra įmonėse
paprastai sutartis pasirašinėja Direktoriai kurie ir taip yra užimti žmonės
kurie neturi laiko knaisiotis po išklotines ir dalyvauti kvailuose ryšio
tiekėjų žaidimuose. Bet jeigu Direktorius pastebėjo, kad kaškoks tiekėjas
jam kelia problemas arba jį nori api*isti, tai toks operatorius lekia kaip
šampano kamštis, taigi su Omniu taip ir atsitiko.
 Ir nieko čia keisto, tu man pasakyk ką Omnis turi TOKIO ko neturi pvz T2,
iškyrus pririštą už kosminę kainą siūlomą Iphoną? Ir jeigu jis turi TAI ko
kiti neturi ar TO tau reikia?