Tema: Re: Xbox 360 ar PS3?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-09-01 11:37:56
na va, ash pvz pasirodo neuzhbanytas - imho pagrindine taisykle - jei zhaidi pirachina - nelyst i live'e kol zhaidimas nepasirode online (tobish jei koks halo odst pasirodyt piratiniuose tinkluose likus porai savaichiu iki oficialaus - ir tu grazhiai sau sulysi i online'a su savo gamer tagu - kuriam grazhiausiai shvies - last played halo odst - tai manau bana gausi kaip beris:)
O del garantijos... na - chia dviashmenis kardas - ish vienos puses per 3 metus tu "sutaupysi" ant geimu tiek, kad net jei nulush tau xdezhe - tu tiesiog uzh tuos pinigus pasiimsi nauja (naujas xboxas kainuoja mazhiau nei 4 aaa zhaidimai pasirodymo metu - taigi, shi rudeni halo, cod, assasin bioshock - ir turi nauja xdezhe:)
ash neagituoju uzh tarybu valdzhia piratint, tiesiog skaichiuoju svetimus pinigus =)