Tema: Re: Xbox 360 ar PS3?
Autorius: bullka
Data: 2009-08-31 15:57:03
Na taip. Nuo ripo encodinimo priklauso. Bet yra ir neencodintu variantu,
uzimanciu 40GB. Tai jie rodys per mediaplayeri taip pat gerai, kaip ir koks
Sony BD grotuvas. Aisku skirsis kokybe, nes vienur koks sony, kitur realtek,
kitur Sigma cipas dekodinima darys.

O siaip tai prie mkv failu daznai torrents'ru buna originalus BD screnshotai
ir mkv tu paciu vietu screenshot'ai. Ir paziurejus ant PC - kokybes skirtumo
kaip ir nesimato.

Tai net ir mkv (mazai spaustas) yra tas pats BD :) Ar labai jauciat skirtuma
tarp mp3 ir wav ? :D