Tema: Re: Xbox 360 ar PS3?
Autorius: Icetom
Data: 2009-08-31 12:25:34
Man, pvz., patogiau nusipirkti BD diska man labai patinkancio filmo, negu
siustis BD kopija i AK, kuris uzimtu 40 GB vietos. MKV laikau, taip tokiu
patenkinamu formatu, nes kaip ir bet koks kitas suspaudimas, itakoja vaizdo
ir garso kokybe. Ir tiek vaizdo, tiek garso kokybes skirtumas tikrai
akivaizdus BD disko ar jo kopijos vs MKV. Ziurint filma is BD disko su HD
losless garso takeliu Dolby TrueHD ar analogisku DTS, skirtumas tikrai
aiskiai girdimas lyginant su Dolby Digital ar DTS.  MKV man tik gerai, kai
ziuriu na toki tipini ripa. Jei noriu pasiziureti koki verta demesio filma,
neretai geriau siunciuosi DVD kopija, nei kad koki 720p mkv.

Cia kaip YZF rase, vieniem taip patogiau, kitiem taip patogiau, geriau ;)