Tema: Re: Xbox 360 ar PS3?
Autorius: Volcano
Data: 2009-08-31 00:08:44
"kai originalius zaidimus, gali nusipirkti uz 120-160 Lt"

mda.... maximoj kasininke 800.lt tegauna.... jei dabar nemaziau dar.... ir
apskritai algas lietuviskas paziurejus..... is kur zmones gali sau leisti
tokia prabanga, kaip originalus zaidimai po/virs 100.lt

cia siaip pats su savim kalbuosi ir stebiuosi
--
Volcano
skype: Volcano_lt