Tema: Re: Xbox 360 ar PS3?
Autorius: Icetom
Data: 2009-08-30 23:56:36
PS3 privalumus pries Xbox360 matau:
-BD disku ir HD garso formatu palaikymas (Slim versija)
- berods gali ideti bet koki HDD.
- turbut turi geresnes media centro galimybes (?). Nezinau tiksliai,
nesidomejau.
- integruotas wi-fi. Xbox360 papildomai kainuoja.

Xbox360 privalumai:
- Didesnis ir idomesnis zaidimu pasirinkimas, mano nuomone;
- xbox live turi zymiai daugiau naudotoju. Tikrai yra fun losti per
interneta. Aisku, reikia moketi uz ta paslauga, bet mano nuomone, verta.
- Xbox360 jasper kartos naudoja nedaug elektros (iki 110 W), zymiai maziau
kaista=yra tylesni lyginant su pirmom xbox360 kartom.

Xbox360 flashinti tikrai nerekomenduoju - negalesi nei atsinaujinti xbox
programines dalies, nei losti per interneta. Microsoft pastoviai daro reidus
gaudant flashintus xbox360. Pagaus - uzblokuos tavo xbox360 visam laikui.

Nematau prasmes flashinti xbox360, kai originalius zaidimus, gali nusipirkti
uz 120-160 Lt. Tiek zaidimu kompiuteri, tiek zaidimus rekomenduoju pirkti
cia: http://www.shopto.net/ . Nemanau, kad pigiau kur rasi EU.

O cia http://www.gamepointsnow.com/  perkuosi taskus, uz kuriuos galiu
nusipirkti zaidimu ar kokiu priedu per xbox live, bei abonementu losimui per
tinkla. El. pastu atsiuncia reikiama ivesti koda, nereikia laukti pastu ar
pan.

Pats turiu xbox360.

Cia kuo skiriasi Xbox360 Jasper nuo senesniu versiju:
Xbox 360 Revision: CPU | GPU | eDRAM
- Xenon/Zephyr: 90nm | 90nm | 90nm
- Falcon/Opus: 65nm | 80nm | 80nm
- Jasper: 65nm | 65nm | 80nm

Xbox 360 Rev: Idle | Halo 3 | Rockband2 | Gears of War2 | BioShock
-Xenon : 2.3W | 155.7W | 177.8W | 167.7W | 177.1W | 172.0W
-Falcon: 2.8W | 101.4W | 121.2W | 112.8W | 121.5W | 115.5W
-Jasper: 2.0W | 093.7W | 105.9W | 101.0W | 105.9W | 098.1W

Perkant Jasper varianta galima atskirti pagal maitinima. Ant kompiuterio
turi buti parasyta 12,1 A maitinimas, kuri galima pamatyti nepradarius dezes
:) Bei komplekte maitinimo blokas 150W galingumo. Bet man atrodo, kad jei
dabar imtum Xbox360, tai jau bus tik Jasper karta.