Tema: Re: Xbox 360 ar PS3?
Autorius: Icetom
Data: 2009-08-31 15:36:12
Be abejo visada galima uzgincyti, nes tau vienaip geriau, man kitaip ;) Visa
tai normalu;) Cia gi viskas priklauso kaip supranti verte.
> Na cia as stipriai ... laaaabai stipriai galeciau pasigincyti :D

Vidurkis BD disko: 40-70 Lt. Priklausomai ar tik ka isleistas ar ne. BD
grotuvas, pvz. Sony bdp-s360 Pixmanijoje tekainuoja 800 Lt.
> Kiek kainuoja 1 BD filmas? Manau keliasdesimt litu. Neisivaizduoju kainu..
> na tarkim 30Lt.

As rasiau neretai apie sia vieta ;) Kaip suprantu visai tai priklauso nuo
ripo encodinimo ;/ (?)