Tema: Re: Xbox 360 ar PS3?
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-08-31 15:15:20
na man ir nereikia astuoniastesim penkiu tukstanciu funkciju. noreciau
konsoles, kad galeciau pazaist viena kita smagesni zaidima, o tuo paciu
kad ten iseitu imesti truputi mp3 ir kai bus noras pasiklausyt, kad
nereiketu jungti laptopo. taip pat ir filmus paziuret, kartais nusiperku
koki dvd, br disku kolkas neperku, geriau jau i kino teatra einu, bet va
koki blu ray ripa is neturejimo ka veikti kartais norisi paziuret, tai
idomu ar iseina kokiu tai budu padavus konsolei, be papildomu kabeliu
laptopui tampymo ir junginejimo, nesudetingai paziureti filma. butent
siunciu divx ar tai xvid nezinau kuo ten jie skiriasi, blue ray ripus po
2 - 4 gb. pirkti vien tik media centro man nereikia, o konsole irgi
ieskoma tik pramogai, bet noretusi kad ji turetu keleta naudingu
papildomu funkciju