Tema: Re: Xbox 360 ar PS3?
Autorius: YZF
Data: 2009-08-31 10:52:27
"bullka" <groups.lt@gmail.com> wrote in message
news:h7fv11$inl$1@trimpas.omnitel.net...

> Palyginkim:
> BD variantas: eini kazkur, renkiesi diska, nuomuojiesi (skoliniesi),
> grazini. Arba jei perki - eini kazkur, perki. Arba jei internetu -
> uzsisakineji, gauni uz keliu dienu (savaiciu); gaves eini i pasta
> atsiimti. Isidedi - ziuri.
>
> Media centro variantas: eini i torrents.ru, i paieska ivedi filmo
> pavadinima (sukonkretini paieska nurodydamas HD video), paleidi siustis,
> uz keliu valandu su media playeriu (tipo tvix'u ar kokiu popcorn hour)
> eini per tinkla i PC ir pasileidi parsisiusta mkv.

Uz keliu valandu rodo ant mano bazinio teo interneto: 15% completed.

Fuck. Fail.

:))))

Siusti, kopijuoti, paleidineti ant kompo tada perjungineti i TV rezima arba
tureti papildoma media centra (ji irgi reikia pirkti? 0_o) kurio galbut
neturi??

Damn, daug pisnios.

> Nulis terliones. Vienas malonumas.

Sado mazo? :))

> Galima ir moketi uz ta turini. Nieko pries. Ir jei reikes moketi - geriau
> mokesiu uz online content'a, nei uz BD diskus.
>

> PS: tvix'as groja BD ripus su visais originaliais interraktyviais meniu ir
> pan. Tad fizinio disko reikalingumo as jau nebesuvokiu. Bereikalingas
> plastmases pirkimas :)))

Tau. jo.

Bet ne kitiems :)