Tema: Re: Xbox 360 ar PS3?
Autorius: Icetom
Data: 2009-08-31 15:51:24
Man ir taip pasirode, kad netavoreikalas - PS3 tinkamesnis pasirinkimas.

Bet dar uzmeciau paieska AVS forume. Gal ir pades apsispresti:
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1107708&page=2

PS3 gali viska groti (?), bet tada reikia, kad AK butu ijungtas :(
http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?p=15968656#post15968656