Tema: Re: susidomejimas
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2009-02-02 23:19:41
> Ar galima berasciumi vadinti zmogu kuris mokyklose turejo auksciausius
> ivertinimus is visu disciplinu isskyrus lietuviu kalba (ir dar viena
> kalba bet tuo metu i jos mokyma buvo ziurima atmestinai).

Galima, jei rašo kaip beraštis.

 > Visuotinai
> zinoma kad lietuviu kalba yra sunki kalba.

Ir? Lietuvių kalbą sunkia daro ne nosinės.
Sunkiausius dalykus (linksniai, derinimas, sintaksė) vaikai puikiausiai
išmoksta savaime.

> Be to mes turime atrodo tik
> mums budinga nelaime - nepaprastai arsius ir aktyvius kalbos gynejus.
> Kitos tautos i naujoves ziuri kur kas paprasciau. Jau senai laikas
> dabartine lietuviu kalba padeti i muzieju.

Daug žinai apie kitas kalbas ir jų gynėjus? Kaip tau prancūzai (nors jie
turi specifinių priežasčių tokiais būti)? Kaip ten olandai gyvena su
savo prieš kelis metus iš viršaus nuleista reforma? :)
Rask dar nors vieną tautą, kuri taip vengtų savo rašto — aš tokios kitos
nemačiau. Lietuvių problema ne kalbos gynėjai, o tai, kad egzistuoja(?)
tokios gynybos poreikis.

Kitoms tautoms pakanka savigarbos ir pagarbos savo kalbai, tai ir
problemos nėra. Pasiūlyk skandinavams rašyti „šveplai“ — nesupras.
Arba gali pasiūlyti rusams kirilicos atsisakyti.

Naujovės? Kokios naujovės tiems, kas ir senovės nežino? Keliose srityse
tenka susidurti su naujovėmis, tai būtinai išlenda koks nors
pilypas iš kanapių ir imasi su entuziazmu reformuot tai, ko neišmano.
Na, laikas nemažai tokių dedančių padėjo į kapus, padės ir dar ne vieną.

Tvenas neblogai pasišaipė: http://www.mantex.co.uk/samples/spell.htm

> Nu va. Nesupranti to kas lengviausiai suprantama :). Pasirodo ir tavo
> proto resursai yra riboti. Dar ir del to kad nesugebi savo atzvilgiu to
> pripazinti.

Kažkam iki šiol buvo paslaptis, kad žmonių proto resursai riboti?
O nesuprantu ne dėl resursų ribotumo, o dėl duomenų trūkumo.

ic
--
http://rimantas.com/