Tema: Re: susidomejimas
Autorius: siGis
Data: 2009-01-30 00:40:14
Irgi ne i tema.
Niekaip neatsakau sau i klausima del ko internete rasyti ne lietuviskais
rasmenimis bet kaip galima, o lietuviskais galima tik taisyklingai. Man tai
vienas is interneto patrauklumo rodikliu kaip tik ir yra tai kad galima
rasyti visiskai nesukant galvos del gramatikos. Tai leidzia susikoncentruoti
i tai ka rasai. Rasymas taisyklingai ypac lietuviskai atima nemazai ir taip
ribotu daugelio lietuviu smegenines resursu.