Tema: Re: susidomejimas
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2009-01-30 20:45:11
> Ponai. Nebukit struciai. Istraukit galvas is smelio.

Stručiai galvų į smėlį nekiša :)

> Negi tikrai manot
> kad mokat lietuviskai kalbet ir rasyti? Argi protinga apsimetineti
> mokanciais vien del to kad geda prisipazinti nemokant.
> Mokejima as suprantu kaip kalbejima ir rasyma be klaidu.  Na gal tik su
> labai retai psitaikanciom zioplumo klaidom.

Ne, nemanau ir neapsimetinėju, kad moku, bet tai man netrukdo norėti
išmokti. Pozicija, kad jei negali rašyti idealiai, tai gali rašyti kaip
papuola man nelabai suprantama.

> Tai vat prisiminkit studiju
> laikus, buvusius ir esamus bendradarbius ir pasakykit kiek is ju MOKA
> lietuviskai. Is savo patirties galiu pasakyti gal kokie 3-5proc. Visi
> kiti deja daugiau ar maziau nemoka. Klausimas. Kam tokia kalba kurios
> nesugeba ismokti didzioji tautos dalis.

Siūlai atsisakyti visų pasaulio kalbų?

> Kitas klausimas. Zmogus kalbai ar kalba zmogui?

Labai geras klausimas. Tik atsakymas į jį gali būti visai kitoks, nei
įsivaizduoji.

ic
--
http://rimantas.com/