Tema: Re: susidomejimas
Autorius: siGis
Data: 2009-02-02 21:28:52

"Žvilgsnis" <Zvilgsnis@-trinti-gmail.com> wrote in message
news:gm7fqh$jgh$1@trimpas.omnitel.net...
> Oi, ne tik mums  būdinga kalbą saugot ;)
>
> Ir šiaip... įdomu girdėt iš žmogaus, kurio gimtoji kalba lietuvių (juk
> taip?), kad jam ta kalba sunki ir tuo teisint save.

Taip tai mano gimtoji kalba. Ir man ji yra sunki. Jeigu sunki butu tik man
sedeciau kampe ir tyleciau. Kaip jau sakiau ji sunki daugumai lietuviu.
Jeigu paziuret i realybe ir pasistengt kuo tiksliau ja apibudinti musu
kalbos priemonem tai reiketu sakyti ne "musu gimtoji kalba", o  "mes kalbai
gimtieji". Deja.

Is to ka jau rasiau sia tema galejote suprasti kad stengiuosi ne save
teisinti, o kiek galiu besaliskiau paziureti ir ivertinti tikrove.

> Kalba – ne senas telefonas, kurį, va, imsi ir pasikeisi nauju blizgaliuku
> :)

Keisti deretu abecele ir taisykles. Dabar rasyma gramatiskai galima
palyginti su rasymu ant atviruko kur kiekviena raide su keliais uzraitymais.
Grazu. Bet beprasmiska ir perskaityt sunku, o parasyti tik meninikas sugeba.