Tema: Re: susidomejimas
Autorius: siGis
Data: 2009-02-02 20:41:59
> Na, aš suprantu beraščius; iš dalies suprantu mankurtus;

Ar galima berasciumi vadinti zmogu kuris mokyklose turejo auksciausius
ivertinimus is visu disciplinu isskyrus lietuviu kalba (ir dar viena kalba
bet tuo metu i jos mokyma buvo ziurima atmestinai). Net is rusu kalbos buvo
auksciausi balai. Pazistu toki zmogu ne viena. Visuotinai zinoma kad
lietuviu kalba yra sunki kalba. Be to mes turime atrodo tik mums budinga
nelaime - nepaprastai arsius ir aktyvius kalbos gynejus. Kitos tautos i
naujoves ziuri kur kas paprasciau. Jau senai laikas dabartine lietuviu kalba
padeti i muzieju.

> nelabai
> suprantu tuos, kuriems lietuviškas raides klaviatūroj sugraibyti neužtenka
> proto resursų, bet tiek jau to; bet ko visiškai nesuprantu,
> tai kai tokia pozicija racionalizuojama ir ginama.
> Bendravimą, oi, komunikavimą apsunkina, internete, oi, internetinėje
> erdvėj, matot…

Nu va. Nesupranti to kas lengviausiai suprantama :). Pasirodo ir tavo proto
resursai yra riboti. Dar ir del to kad nesugebi savo atzvilgiu to
pripazinti.