Tema: Re: susidomejimas
Autorius: Cube
Data: 2009-02-02 00:03:36
Rimantas Liubertas wrote:
> Ne, nemanau ir neapsimetinėju, kad moku, bet tai man netrukdo norėti
> išmokti. Pozicija, kad jei negali rašyti idealiai, tai gali rašyti kaip
> papuola man nelabai suprantama.

O as manau, kad apsimetineji, arba nesupranti kas buvo sakoma. Kalbos
mokejimas - tai ne tik rasyba. Aplamai, kalbos tikslas yra zmonems
komunikuoti, isreiksti mintis. O skyryba, stilius tam turi net daugiau
itakos nei lietuviski rasmenys ar gramatines klaidos. Taciau neprisimenu
kad kas nors is "kalbos myletoju" imtu kritikuoti postus, kur papilamas
tekstas visai be skyrybos zenklu arba taip nerisliai isdestomos mintys,
kad neimanoma suprasti. Taciau priekaistu del lietuvisku rasmenu ar
zioplu gramatiniu klaidu - pilna. Tai cia ne kalbos saugojimas, bet
tiesiog noras pasirodyti. Tuo labiau, kad gramatikos taisykles pastoviai
kinta, pati kalba kinta ir, mano nuomone, pedantiskas taisykliu
laikymasis internetineje erdveje duoda net priesinga efekta - apsunkina,
o ne palengvina komunikavima.