Tema: Re: susidomejimas
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2009-02-02 11:20:21
> O as manau, kad apsimetineji, arba nesupranti kas buvo sakoma.

Na, tavo nuomonė, tavo problemos.

> Kalbos
> mokejimas - tai ne tik rasyba. Aplamai, kalbos tikslas yra zmonems
> komunikuoti, isreiksti mintis. O skyryba, stilius tam turi net daugiau
> itakos nei lietuviski rasmenys ar gramatines klaidos.

Aha, „aplamai“. „Paviršutiniškai, neapdairiai, žioplai“?

> Taciau neprisimenu
> kad kas nors is "kalbos myletoju" imtu kritikuoti postus, kur papilamas
> tekstas visai be skyrybos zenklu arba taip nerisliai isdestomos mintys,
> kad neimanoma suprasti.

Tai su tokiais aišku jau, kad beviltiški, ką ten priekaištausi…

> Taciau priekaistu del lietuvisku rasmenu ar
> zioplu gramatiniu klaidu - pilna. Tai cia ne kalbos saugojimas, bet
> tiesiog noras pasirodyti.

:)

> Tuo labiau, kad gramatikos taisykles pastoviai
> kinta, pati kalba kinta

Aha, žvėriški paskeitimai kas dieną, niekaip neįsiminsi.

> ir, mano nuomone, pedantiskas taisykliu
> laikymasis internetineje erdveje duoda net priesinga efekta - apsunkina,
> o ne palengvina komunikavima.

Na, aš suprantu beraščius; iš dalies suprantu mankurtus; nelabai
suprantu tuos, kuriems lietuviškas raides klaviatūroj sugraibyti
neužtenka proto resursų, bet tiek jau to; bet ko visiškai nesuprantu,
tai kai tokia pozicija racionalizuojama ir ginama.
Bendravimą, oi, komunikavimą apsunkina, internete, oi, internetinėje
erdvėj, matot…

ic
--
http://rimantas.com/