Tema: Re: susidomejimas
Autorius: Žvilgsnis
Data: 2009-02-02 20:59:29
Oi, ne tik mums  būdinga kalbą saugot ;)

Ir šiaip... įdomu girdėt iš žmogaus, kurio gimtoji kalba lietuvių (juk
taip?), kad jam ta kalba sunki ir tuo teisint save. Kalba – ne senas
telefonas, kurį, va, imsi ir pasikeisi nauju blizgaliuku :)

"siGis" <s@s.s> parašė naujienų news:gm7epn$i3e$1@trimpas.omnitel.net...