Tema: Re: susidomejimas
Autorius: Žvilgsnis
Data: 2009-02-02 22:51:04
Na, kas mokėsi anglų kalbos (turbūt dauguma susidūrę), manau, pasakytų, kad
lietuvišką tekstą skaityti yra vieni juokai :)

Aptarinėti abėcėlę ir rašybą... manau, tam reikia nesulyginamai didesnės
kompetencijos nei aš turiu šioje srityje :) O šiaip... ir pačioje kalboje,
ypač anglų, yra daugybė „nepatogių“ dalykų... tai tarimas, tai rašyba, tai
daugiaprasmiškumas, tai prielinksnių vartojimas...