Tema: Re: Canon EOS 500D
Autorius: Zyza
Data: 2009-03-26 19:34:52
> * LCD ekranėlis

Nu ? Abu 3", abu 920k pixeliu

> * nuotolinis blyksčių valdymas

Ok +1 Nikon

> * Du valdymo ratukai

Buvau igudes iki tiek su 350D, kad 40D dar iki siol pratinuos su antru ratuku dirbt, neiseina tokio greicio pasiekt. Taip kad ipratimo reikalas.

> * Atskiri dedikuoti mygtukai

Vienas kitas esmes nesudaro. Canon irgi pakankamai jau pasistumejo situo atzvilgiu, bet del sventos ramybes +1 Nikon.

> * AF kokybės, tarkim neminėkim.. o gal minėkim
> * tas pats su meteringu..

So ? Ant abieju bandei, kad sakai ? Dar fotikas neisleistas, o jau AF ir meteringa nori suvarinet ?

> * Geresnis viewfinderis

Subjektyvu.

> * AF assistas

Ok +1 Nikon

> * Vadink ezoterika, bet bodžio surinkimo kokybė ir "jausmas" mano
> pirštais net nelyginama..

So ? O jei zmogui patinka kompaktiskesni fotoaparatai ? Apie surinkimo kokybe tik nereikia - nieks ten nebyra ir abu fotoaparatai numetus ant zemes duztu taip pat.

> * CA koregavimas

Ok +1 Nikon

> * Na, sensorių gal nelygininkim, bet turint omeny kad D90 buvo gerokai
> geresnis už 450D, o 500D pikseliai tik patankėjo..

Tipo pamirstam esmini 500D patobulinima ? Dedu +2 Canon uz ISO ir uz mpix.

> * 3.4 vs 4.5 fps

Praktikoje nedidelis skirtumas. Pabandyk. (3 fps vs 5 fps jau skirias pastebimai)

> * GPS

Optional ! Third party galima ir Canonui uzdet.

> * Focusing screenas..

Man asmeniskai tai labiau bugas nei featuras. Be to 450D galima nusipirkt kokiu tik nori, jei tik reik.

Eilini karta sakau - featurais vietomis Canon nusileidzia, bet mano mintis, kad aparatus galima sudet vienas salia kito. Tai vis dar negalima lygint aparatu anot Nikon korifeju ?