Tema: Re: Canon EOS 500D
Autorius: GD
Data: 2009-03-25 12:02:35
as kaip rinkausi tarp D60 ir 450D, pasirode kad 450D turi daugiau naudingu
funkciju nei D60. turiu omeny, kad su D60 dar ne visi obj. berods nikono
veikia + nera live view + siaip kazkoks...silpnas patobulinimas pasirode nuo
D40x :) tik akmenim neuzmetykit, cia IMHO taip sakant :)) o pagal kainas
450D ir D60 tai ta pati kategorija. kas liecia D80.. tai tikrai neblogas
kiek teko rankose turet, tik kazkoks ne itin patogus, ir moraliskai
senstantis :)

GD