Tema: Re: Canon EOS 500D
Autorius: Zyza
Data: 2009-03-26 15:17:46
Butent, smulkmenu - tai va ir idomu ar cia tos esmines priezastys, del kuriu negalima net lygint fotoaparatu. Is Canon puses galiu paminet 15 mpix sensoriu, kuris toli grazu nera "smulkmena" (pats pvz. asmeniskai 80-90% atveju cropinu nuotraukas, kai redaguoju) bei 12800 ISO (apie kokybe snekesim veliau, bet galimybe svarbu palikta). Tikslia nezinau (galvos neduociau padet del to), bet Nikon regis neturi analogo Canono Highlight Tone Priority (praplecia dinamini diapazona) - labai daznai naudoju ir labai vertinga savybe mano galva. Turint omeny toki pati LCD ir netgi siek tiek pranasesni filmavima - vis dar "nezinau pro kuria jis ten vieta su D90 konkuruoja" ?