Tema: Re: Canon EOS 500D
Autorius: Aladdin
Data: 2009-03-26 16:24:57
Galim prideti dar Nikon galimybe nustatyti zemiausia islaikuma, zemiau
kurio A rezime niekas nekris. Ir tokiu visokiu smulkmenu mase. Kad ir
grid'as ant ekrano, Nereikia jokio transmiterio kabinti norint valdyti
blykstes ir t.t ir pan. Gal tau tos visos smulkmenos ir nereiksmingos,
bet susumavus viska jos daro darba malonu ir zymiai patogesni. O tai
toks ispudis Canon nuo senu laiku inerciskai ir aklai varo tokiu
principu - mes turejom gera sensoriu, o kaip su fotiku dirbti - nera
ypatingai svarbu. Ka sako tai, kad iki siol nesugebejo padaryti ant
mygtuko kokio nors MLU funkcijos? Nikon'as mano galva bent jau seniau
turejo prastesni sensoriu, bet stengdavosi tai kompensuoti
ivairiausiomis savybemis ir kuneliu tvirtumu, kas beje iki siol ir
islike, nors sensorius pagal galimybes pasivijo canon. Nors aklu
pliusiuku deliojimu, tai 500D galetumem bandyti lyginti ir su kokiu D300.