Tema: Re: Canon EOS 500D
Autorius: padugne
Data: 2009-03-25 20:20:41
On Wed, 25 Mar 2009 18:34:58 +0200, FotoHOBIS.lt wrote:

> tai papasakok, ka canon pasiule per paskutinius metus? nesakau kad canon
> blogai, bet kaip vieni is lyderiu DSLR rinkoj turetu pirmi pristatyti
> kaskokias naujoves ir t.t. Dabar tik isleidzia kruva fotiku, is kuriu
> puse buna su kaskokiu gamykliniu nedadarimu

Kas man kaip pirkejui is to, kad camonas pora savaiciu pirmesni ar
velesni pristatys ta ar ana fycia?

Tai grynas matavimasis pimpalais. Main iz longer than jorz.

Man kaip pirkejui svarbiau, kad tai kas pristatoma butu gerai padaryta.
Ir pvz filmavimo atveju nikono d90 yra palyginti "nedadarytas", jau vien
del "jellycam" efekto. Kamoniniam 5d sitas realizuota geriau.

--
In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs,
but he did not eated dem.