Tema: Re: Canon EOS 500D
Autorius: Zyza
Data: 2009-03-26 15:50:17
Del to d-lighting man reik pasitikslint, bet itariu cia kazkas panasaus i Canon "Auto Lighting Optimizer" ar "Peripheral illumination correction".

Noriu pabrezti, kad mano pasisakymo esme buvo ne Nikon D90 sux, o Canon 500D rulez, bet kad sitie aparatai sekmingai konkuruoja vienam lygmeny (skirtingai nuo Alladin teiginio). Faktas, kad abu turi skirtingu savybiu, bet kad visiskai nurasyt 500D i zemesne klase - tai, mano manymu, absurdas.