Tema: Re: Canon EOS 500D
Autorius: Bangis
Data: 2009-03-25 19:36:06
Jo internal GPS markingas i raw, butu liux. O tai dabar jei nori kazka
susimapint picasoje ir google maps tai turi verstis per galva. O dar
ivertinus, kad pagrindine daly pirkeju sudaro megejai entuziastai/turistai
:) tai GPS su galimybe visada prisiminti kur tavo nuotrauka padaryta, butu
liux :)
Del vidines atminties... nzn, man kazkaip nepatogu pati aparata jungt prie
kompo, paprasciau kortele. Jei reiktu pasirinkt as, kaip megejas, balsuociau
uz GPS :D
--
Bangis