Tema: Re: Canon EOS 500D
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2009-03-26 15:40:27
> Butent, smulkmenu

Tos smulkmenos labai nesmulkmeniškos,
ir kuo daugiau fotografuoji, tuo jų vertė didesnė.

 > del kuriu negalima net lygint fotoaparatu.
 > Is Canon puses galiu paminet 15 mpix sensoriu,
 > kuris toli grazu nera "smulkmena"

15 vs. 12 kalbant apie MPx yra visiška smulkmena,
ir klausimas, kiek didesnis pikselių tankis įtakos triukšmus
ir detalumą.

 > bei 12800 ISO (apie kokybe snekesim veliau, bet galimybe svarbu palikta).

Galimybė kuria negalima pasinaudoti nieko verta. Būtent, kad reikia
laukti rezultatų ir tada lyginti. Mano Canon muilinėje yra ISO1600
nustatymas, tik iš jo naudos nulis.

> Tikslia nezinau (galvos neduociau padet del to), bet Nikon regis neturi analogo
 > Canono Highlight Tone Priority (praplecia dinamini diapazona)

Turi, mano minėtą Adaptive/Active D-Lightning.
Prie to pačio galima paminėti ir ekspozicijos kompensavimo diapazonus:
-2 - +2 500D ir -5 - +5 D90; mano jau minėtą „optimal exposure fine
tuning“, etc. Vaizdo dorojimas D90 yra paimtas iš vyresniųjų broliukų,
taigi tikrai ne pati silpniausia vieta.

ic
--
http://rimantas.com/