Tema: Re: Canon EOS 500D
Autorius: Vaidis OK
Data: 2009-03-26 00:46:25
ne, nu canon'as mane stebina. aiskiai skaito mano mintis (o gal laiskus
news'uose?) :)
va vasario 25d. parasiau "<...> kol canon'as isleis 500d modeli su hd
filmavimo funkcija"
lygiai po menesio jau ir yra.
pries 6-rius metus susapnavau kaip noreciau Canon EOS 300V tik
skaitmeninio - po poros menesiu ir pagamino 300D.
:-)

beje, cia buvo minciu kad minetas modelis nieko naujo ir kam jo reikia.
netiesa. yra tokiu pirkeju kaip as, kuriems reikia HD filmavimo DSLRe. tiesa
sakant, buvau beveik pasiryzes pereiti i aukstesne klase (tipo prie 55D),
jei anas butu pirmas pasirodes su HD filmavimu... bet matau kad liksiu
"trizenkleje" klaseje.
--
Vaidis OK
699-47828