Tema: Re: linkas
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-11-09 14:11:20
Cia siaip pastebejimas:

Mes kazkuriuo metu emem gyvunu daug, nezinau kodel, gal neapskaiciavom
kazko, ir turejom prieglaudoj katinu ir sunu tiek, kad atrode kaip turguje..
Artimas kontaktas ir nespejimas susisukti dave rezultata, vienas sergantis
maru, paleido masine epidemija vienoj pusej, o is kitos puse grybas pradejo
list.. Pasekmes nekokios, islaidos taip pat. Taigi mes zinom kas buna kai
paimi per daug. Neapkalbineju zinoma, nes zinau mazai, bet man atrodo, kad
"kaikurie" dirba vardan statistikos "mes paemem daugiausia"..