Tema: Re: Apie gyvūnų prieglaudas
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-11-08 13:53:38
Sakyti, kad gaunam kapeika yra pasaipa kazkokia..

Kad ir is to straipsnio - kaip tu manai, kiek gyvunu prieglauda gali
priimti? mes, kai remonta pilnai pabaigsim, galesim priimti 10 sunu ir 50
katinu.. Zinai kas buna kai persipildom? kencia visi katinai, ko pasekoje
gali epidemija prasidet..
Ir.. Kaip tu manai kokia yra standartine savanorio alga? Lygi nuliui! Gerai
jei savanoriu butu 70, tada geletu ateit i diena po desimt, karta per
savaite ir visiem butu paprasta, o kaip isivaizduoji kai yra 5 aktyvus
savanoriai kurie gali sau leisti kasdiena vazinet po darbo/mokyklos ir
atiduoti visa likusi laisva laika?

As jau virs pusmecio kas kelias dienas vaziuoju ten test statybu, uz tai
gaunu tik statybines patirties, dabar pavyzdziui statomes kriaukles,
parasem, kad reikia ciaupu arba lesu jiems - per 3 savaites mums pasiulo
viena varvanti ciaupa, kuri kazkas turi vaziuot atsivezt is uz tiek km, kad
pigiau imt is parduotuves kinietiska.. Lyginames sienas reikia rotbando, kol
sienu neuzdengsim, atitinkamuose kambariuose pilnu pajegumu dirbt negalim..
Sulaukiam 1-2 kartus per savaite zmogaus, kuris ta rotbanda pateplioja -
tokiu tempu gal uz pusmecio ka nors ir padarysim..
Sakytum as galeciau daugiau daryt? pabandyk kada vienas pastatyt 200kv. m.
nama dar pries tai nugriaudamas sena is gryno cemento supilta :)

No offense, jei nuskambo priesingai, as debata darau, ne lojima, bet tiesiog
labai idomu, kaip tu isivaizduoji normalu prieglaudos islaikyma, kai gaunam
turbut vos daugiau nei puse reikalingu lesu per metus.. Cia kaip pensininkas
su 300Lt/menesiui gyventantis vienas bute..