Tema: Re: Apie gyvūnų prieglaudas
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-11-09 14:05:59
Kas padeda su nuolaidom, kas kartais paziuri ir neima pinigu.. Siaip
proceduras yra kas gali patys gali, veterinaras pagrinde reikalingas kaip
diagnostikas ir sterilizuotojas, kad galetu pasakyti kas per liga ir kuom
gydoma bei atlikti sterilizacijas.
Nemazai standartiniu ligu kaip rinotracheitas ar panleukopenija ir pan. mum
zinoma, pirmuonys, kurie dazni, taip pat galeciau nustatyti, taciau mano
turimas mikroskopas neisskiria ju savybiu, matau tik kaip kleckus :)
Problema yra ta, kad reikia veterinaro, kuriam rupi IR kuris moka, o jie
dazniausiai brangiau kainuoja. Pilna vetu kuriems gyvunas neaktualus ir ju
poziuris toks sakyciau kaip girto santechniko, kuris keikiasi kad sikinykas
uzkistas.