Tema: Re: Apie gyvūnų prieglaudas
Autorius: Pjero
Data: 2010-11-08 20:30:04
?Tu nesiparink, manau darai didelį gerą darbą.

Bet mūsų nesubrendusioje varganoje visuomenėje dažniausiai tokios veiklos
imasi žmonės netekę darbo/verslo,
nė velnio tame nenusimanantys, tuo labiau visiškai nemylintys tų vargšų
gyvuliukų, siekiantys vien tik savo gerovės ar bent tokiu būdu pragyventi ..