Tema: Re: linkas
Autorius: Daiva D.
Data: 2010-11-08 17:16:15
Pati du kartus kviečiausi Iloną, vieną kartą dėl kalės, kurią gerieji šeimininkai atvežė ir išmetė mūsų rajone, kitą kartą dėl kačiuko, kurį kažkas "apgyvendino" mūsų laiptinėje. Abu kartus atvažiavo ir gyvūnus paėmė.
Teko ir daugiau susidurt, na ji savotiška, ne visada lengva su ja susišnekėti, ne visiems jos sprendimams galima pritarti, nu bet tai ką... net ir aš nesu tobula :)