Tema: Re: Apie gyvūnų prieglaudas
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-11-09 03:07:22
As nesiparinu, as tiesiog pasakoju kaip yra, tiesiog gaila, kad daug kas
nezino kaip yra is tiesu :D

> ?Tu nesiparink, manau darai didelį gerą darbą.

Pas mus dauguma yra arba moksleiviai/studentai, kurie atlieka darba
priimtinai, juos teisingai apmokius IR zmones turintis pajamas, galintys sau
leisti atvaziuoti masina ir aukoti savo laisvalaiki. Kadangi jie siaip nieko
negauna (na nebent nuvogia kokio maisto katinu, nors siaip neleidziam taip).

> Bet mūsų nesubrendusioje varganoje visuomenėje dažniausiai tokios veiklos
> imasi žmonės netekę darbo/verslo,

Zmones kurie ne velnio nenusimano gali plaut ir valyt grindis ir uzsiimt
tuo, kam ziniu mazai reik, tuo metu zinantys zmones gali gydyt gyvunus,
taigi "every bit helps"
> nė velnio tame nenusimanantys, tuo labiau visiškai nemylintys tų vargšų

Gerove, tai nebent galimybe pasakyt giminems "as gelbeju gyvunus" :), kiek
zinau, naktim pas mus niekas nenakvoja :)
> gyvuliukų, siekiantys vien tik savo gerovės ar bent tokiu būdu pragyventi
> ..

Vizija aisku yra isgalet pasisamdyt veterinara daliai etato ir galbut netgi
sukurt simbolinius honorarus savanoriam, kurie isties dirba daugiau, nei
statistinis minimalalgis lietuvis darbovieteje..