Tema: Re: Apie gyvūnų prieglaudas
Autorius: Ruta
Data: 2010-11-08 12:26:20
Na taip, o jeigu esi gydytojas, gauni už tai kapeiką, tai esi atsakingas
už visus ligonius, tai turi įaugti į kraują, privalai tuo gyventi...
Ane? Nu gerai taip būtų, jeigu būtų, ir tikrai kiekvienas žinome bent po
kelis gydytojus, kurie būtent tokie ir yra, bet tikrai ne visi. Taip kad
kaži ar teisinga kelti tokius aukštus reikalavimus gyvūnų globėjams. Iš
kitos pusės... Man asmeniškai teko kelis kartus susidurti su tokiais
gyvūnų globėjais, kuriems "gyvuliukai įaugę į kraują" - deja, daug
daugiau nei žmonės. Taip kad, matyt, čia kaip visur - kas perdaug, tas
nesveika...

O "dalykų" apie ką tik nori gali prisiklausyti. Kur sukasi pinigai,
visada aferistų.