Tema: Re: linkas
Autorius: solara
Data: 2010-11-09 08:30:41
man asmeniškai nepadėjo kai kreipiausi (prašiau kad iškarantinuotus
priglaustus kačiukus paimtų į ozą),
bet net ir dėl to nesmerkiu , nes jau buvau kiek tai laiko stebėjusi ką ir
kiek jie veikia, kokie gyvūnų kiekiai eina, kiek pastangų reikia ir kiek
visa tai kainuoja,
todėl išties puikiai suprantu kad net prie geriausių norų padėti visiems
nėra galimybių
aišku kiek apmaudu kad atnešęs ir per prieglaudos tvorą švystelėję kačiukus
pilietis 'įtaiso' juos į tą patį ozą,
o kai tau taip pasielgti sąžinė neleidžia, lieki su savo rūpesčiu ant ledo
:)