Tema: Re: MTTC ir "dregme" telefone
Autorius: st
Data: 2011-05-15 18:21:04
kur tu matai mano parasyta apie vakuuma? kalbu apie paprasta lietu, kas
dazniausiai ir buna priezastis. neskaitant akivaizdus apliejimo.

galiu tik tiek pasakyti, kad arba tau sekasi, arba labiau saugai, gal ir
telefono konstrukcija nebloga. zodziu, esme kad puse komentatoriu su
savo dregmem konkretus svaigalai. niekas garantiju uz nieka neatima, ir
baikit svaigt, jei ateme, reiskia - buvo uz ka -. jei esi tikras savo
teisumu, kreipkis pagal galiojancius istatymus ir tvarka ir ieskok
teisybes. o autorius tai aplamai nere i krumus, jei jau toks teisus,
tegu parodo ka rado mttc. info yra viesai prieinama, tik aptarnavimo
numerio reikia.

o dar, su dregmem nuo ausies ir panasiu bullshitu, tai prisiskaito
malalietku forumu, kur pacanai po 15m kazka nusvaigsta ir kisa per visus
galus ta savo dregme nuo ausies, nuo prakaito ir panasiai. ABSURDU
ABSURDAS. o kad dar "draugui" mttc "meistrai taip sake" tai is vis lusk
is juoko.