Tema: Re: MTTC ir "dregme" telefone
Autorius: G.. @ work
Data: 2011-05-12 16:15:20
na nebutina skandinti.. pats telefona suslapinau begiodamas ir
prakaituodamas. telefonas buvo kiseneje. poto teko pasiremontuoti,
issiplauti ir vel veikia. taip kad ziurekite i viska placiau, gal po
lietum kalbejo, gal i pirti nusinese, gal suo apseiliojo... ne vienas ir
ne penki buvo pamerkti i DYZELI.. KAIP?