Tema: Re: MTTC ir "dregme" telefone
Autorius: lasaZ
Data: 2011-05-11 21:29:05
bbs raibas, o ne prakaitas nuo ausies. Pas mane buvo naujas telefas, po sutarties pasirašymo neatidarytas gulėjo stalčiuje normalioje patalpoje. Po metų prireikė, neveikė ištraukus iš dėžės.

MTTC diagnozė buvo - drėgmė.

Kadangi telefas buvo pigus, bbdėjau, bet tada pasidarė aišku, kad jų drėgmė yra bbs į kairę akį, o ne diagnozė.

lasaZ