Tema: Re: MTTC ir "dregme" telefone
Autorius: Caponi
Data: 2011-05-11 23:01:41
O kaip alternatyvos nera http://www.mobilitaisykla.lt/?

Su MTTC esu susidures labai seniai, bet ispudziai nykus, panasu, kad per n
metu niekas nepasikeite. Tuo tarpu Mobilios linijos servisas - 10 balu (teko
pora garantiniu aparatu taisyt, pirkti buvo is Omnio (Nokia ir Samsungas),
abiem atvejais viskas ivyko greitai, sklandziai ir be menkiausiu
issidirbinejimu).

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi