Tema: Re: MTTC ir "dregme" telefone
Autorius: miegapele
Data: 2011-05-13 07:37:27
apskritai ar kitaip bandziau surasti kokia ip klase atitinka siuolaikiniai
tel ir smrtai visoki *(nekalbama apie tuos kurie tam ir skirti ir turi ip67
sertifikavima). greitai rasti nepoavyko ri panasu jog niekas jiem ir nedaro
jokiu bandymu atsparumui dregmei ir dulkem. o jei ivertinsim kas kiek laiko
iseina nauji modeliai tai tegalim pasakyti jog sie daigtai skirti naudoti
makx keleta menesiu o paskui turi buti keiciami i ka nors kito.