Tema: Re: MTTC ir "dregme" telefone
Autorius: Veritas
Data: 2011-05-12 16:03:59
nu tai gali buti oksidacijos pozymiai ir ant krovimo lizdo,ane?Tokios kaip
Nokijos arba sony nesukonkretina kuriose vietose gali buti dregmes,koks
plotas tos oksidacijos,kiek pazeista ir kas pazeista .Faktas,kad teleofnan
pateko dregmes.Jie padaro nuotrauka,kaip ir suduzusio ekrano,jei klientas
nieko neuzsimina kad duzes ir viskas.Mes anglijoj kartais pavalydavom tas
oksidacijos vietas ir keisdavom pagal garantini.O Lietuvoj,jei meistrelis
sugalvotu pavalyt ir paskui ten kazkur ta motinine taisytu ir pamatytu,kad
visgi dregmes buta,tai gautu velniu,kad keista pagal garantini o ne  is
kliento paimta.