Tema: Re: IGBT?
Autorius: Signalizacija
Data: 2011-03-25 18:45:40
Su diodu ten
reiskia is 4 vienas gyvas
Cia panasu priezastis kitu 4 tranzu su nusilydziusiom kojom.
Uzsisakiau jabejuj, lauksiu laisko. 4 kainavo kaip 1 Lemonoj

Ir dar. Keitiklio trafas
pirmine panasu, kad 4 apvijos, dirba porom po 2 lygiagreciai jungtos.
Keista, kad is kojos iseina laidas, is kitos irgi iseina laidas ir taip 8
kojos. Tarp poru rodo trumpa. Niekaip nesuprantu, negi trafo viduj
sujungineta laidai? Ar trafas gerai pakepes? Prisijungus generatoriu
transformuoja berods.