Tema: Re: galingas dc-dc
Autorius: CodeC
Data: 2011-03-24 22:48:26
On 03/24/2011 10:39 PM, Dainiushas wrote:
> su MCU - ne tai, kad negerai, bet tiesiog kvaila, tuo labiau, kad jį dar
> tam ir programint reikia....
> 3842 - vientaktė, ką tu veiksi su ja? :)
> O visus tuos 0-100 reguliavimus, nuoširdžiai patariu, pamiršk, tuo
> labiau, kad konretaus uždavinio sprendimui tai tikrai nereikalinga.

kodel pamirst? mano planas toks: pradzioje darysiu mazesnes galios
tiesiai nuo islygintu 240AC. kai jau suprasiu kur silpna vieta, tada
galvosiu kaip pasiekti 2kW. bandysiu is karto daryt full-bridge.
vat kaip sukombinuoti itampos ir sroves ribojima tai nesugalvojau, ir
schemu tokiu sunkiai sekasi rasti. viena kazkokia su kruva op-ampu
radau, bet ten kad suprast ka jie visi daro savaites reikia .. :)