Tema: Re: galingas dc-dc
Autorius: Levas
Data: 2011-03-24 23:02:59
tai nuo ATX skrodimo pradek :)

O kai reikes kW, tai as isskrosiu ta mineta 7kW maitbloki, bus trafukai po 3.5kW minimum. Tokie kumstelio dydzio, su apvijom is vario skardos.

O sroves ir itampos ribojimas labai paprasta- matuoji itampa, matuoji srove, rezultata sumuoji ir per optrona i feedback. Ir viskas. Valdymo ir matavimo grandines is kito maitblokio.

Tipinis suvirinimo aparatas :)
http://www.y-u-r.narod.ru/Svark/Svark_13.GIF

Tolygus feedbackas pagal srove (per sroves trafa) ir max itampom pagal stabilitrona ir optrona.

Full bridge rodos, kur du diodai ir du tranzai.

Rekomenduotini pakeitimai- maitblokiuka padaryti ne ant tranzu, o ant kokio specializuoto cipo, pasdaryti sinchronini lygintuva o ne kalna diodu (ar bent diodus shustresnius) ir pagalvoti apie PFC pakopa- nereikes dideliu kondiku ant 220 linijos.

--
Bye, Levas